Oudercontact

Communicatie tussen school en ouders vinden wij van het grootste belang. Ons doel is om u zo snel en zo direct als mogelijk te informeren over de activiteiten en ontwikkelingen op en rondom onze school.

Ten eerste bent u van harte welkom om ons persoonlijk aan te spreken op het plein, voor en/of na schooltijd in de klas en tijdens de informatieavonden en 10-minutengesprekken.
Daarnaast werken wij met ParnaSsys. Dit is een leerlingadministratie- en leerlingvolgsysteem. Van hieruit ontvangt u de nieuwsbrieven en mails van de leerkrachten.

Wij communiceren mededelingen of foto's (met uw toestemming) via Social Schools. Social Schools is een app waarmee gemakkelijk berichten verstuurd kunnen worden, zonder dat uw mobiele  nummer te zien is. Voor u als ouder/ verzorger zijn er geen kosten verbonden aan het gebruik van deze service.
Het enige wat we van u vragen is de juiste gegevens door te geven aan ons. Mocht er een telefoonnummer of email adres bij u wijzigen, wilt u dit doorgeven zodat we dat kunnen aanpassen in ons systeem. Zo loopt u geen informatie mis.